April 30, 2007

Wake me up, before you go-go

Min hjärna jobbar heltid på natten. Det händer att jag vaknar upp med ett ryck, och har någonting i mitt huvud som jag bara måste skriva ned så att jag inte glömmer det, letar upp ett skrivblock som ligger på golvet brevid min säng och skriver ned det för att sedan somna gott igen.
Det kan handla om allt ifrån viktiga saker som jag bara måste komma ihåg, till skitsmarta lösningar på problem och användbara ord (som frontalflirt och spösnö).

I morse upptäckte jag en ny anteckning som troligtvis gjorts efter mina bravader i onyktert tillstånd i lördags. Blev lite förvånad eftersom jag inte minns någonting.
Hursomheslt stod det, med lite slavriga bokstäver;

BLINDA JORDGUBBAR


"Okeeeeeeeeeeej"


Fråga inte.

3 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ibland undrar jag vad du tänker, vore intressant o använda din hjärna en natt eller två ;D

Anonymous said...

jag äter matist för efter fest. jag ör en bra tjej;D

Anonymous said...

svårt och tyda vad sandy menar med sitt sista inlägg faktiskt;D