April 8, 2007

Påsk

Nu är påsken snart slut. Egentligen är påsk en jävligt knäpp helg som infaller mitt i våren och som bara fokuserar på färgen gult, socker och randiga ägg. Och fjädrar. Och... konstiga djur!

Nå, hursomheslt. Torsdagen spenderades med Sandra och Björn. Nyktert. Även fast jag och Sandy funderade på att sprätta upp en vinflaska ett tag. Men somsagt, vi var skötsamma.

Fredag spenderades hos mr Klister med att käka pizza, dansa dansmatta, mobba ut OP (?) och spela ölspelet, det slutade som alltid, man blir full! Innan hotto hann jag även med en snabbvisit hos Monika. Hade en skittrevlig kväll!

Igår var det bakismat, mys och på kvällen lite mera mys hos Monika. Och idag är det bara godis, chips och annat diverse flott som gällen, om jag orkar ska jag eventuellt ta mig för att göra någon nytta. Men det är tveksamt. Det blir nog bara att ladda inför kommande vecka då jag ska keep up my good work med att ta tag i mitt liv! : )

Påskpussar!

1 comment:

Anonymous said...

Jag känner mig så stolt, fatta duktig jag har varit i helgen ;) skötsam som få!