April 20, 2007

Friday, I'm in love!

Jag tar tillbaka ALLT jag sagt om att sömn är överskattat, det är det INTE!!
Igår somnade jag halv 10. Tror tillochmed jag somnade innan jag la huvudet på kudden. Sen har jag sovit som en död tills jag vaknade av klockan 05.45 i morse. Tror inte ens jag har rört mig i sömnen, för när jag vaknade låg jag kvar i samma ställning som när jag somnade, det var som en grop där jag legat.
Snarkat lär jag ju också ha gjort. Och dregglat.
Tur jag inte har någon bild på det att lägga upp. Jag inser ju att det inte direkt skulle öka mina chanser till att inte dö ensam!

Annars har det varit en mycket bra fredag. Kom till ivak och får höra att jag blivit koordinerad de bästa och mest intressanta patienterna på iva. YES! Var där tills förmiddagsronden var klar, sen gick jag över till akuten, YES! I löööve akuten! Tillochmed så mycket att det inte gör något att jag jobbar gratis och inte hinner ha raster, för det är så himla kul!

Sen har jag hunnit jobba och plugga, och det är ju alltid bra. Men det bästa som har hänt idag är att vårat uf-företag ska till Stockholm!! Vi har nämligen en av de 4 bästa uf-loggorna i Sverige och åker ner på den nationella uf-mässan för att tävla med den! YES! Vi är så jävla bra!

Monday you can fall apart.
Tuesday, Wednesday break my heart.
Oh, Thursday doen't even start
It's Friday I'm in love!


3 comments:

Anonymous said...

Vi är bäst!

Anonymous said...

GRATTIS FÖR INI HELVETE!

Anonymous said...

Congrats brudar! Det har ni fan gjort bra!