April 4, 2007

Jag suger!

Vaknade någon gång efter sex i morse, högt ofrifilligt av min väckarklocka. Kännde mig oerhört trött och dum i huvvet, så jag slog av hela skiten. Vaknade 2 timmar senare och insåg att jag skulle infinna mig på Folkets Hus hos min syo på 20 minuter. Jippi.

Jag stapplar upp och inser direkt att jag placerat min damsugare på ett strategiskt bra ställe, typ 1 meter ifrån sängen. Hurra och prisad vare Petras visdom! Att slå i tån i en damsugare när man är jättenyvaken gör skitont!

Frågan alla nu ställer sig är ju givetvis vad fan våran damsugare gör i mitt rum. Någon funktion fyller den ju iallafall inte där eftersom jag ändå aldrig får tummen ur och städar. Verkar som att jag aldrig får tummen ur för någonting nuförtiden. Har en hög med uppgifter och en to-do list med typ 100 punkter som jag aldrig lyckas ta tag i.

Jag suger!

1 comment:

Anonymous said...

haha, du kan iaf trösta dig med att du inte var bakis den här gången ;P