April 28, 2007

Lilla fröken pessimist

Ibland blir jag bara sådär tvär-less på precis allting. Som att allting jag stört mig på den senaste månaden har samlats på en hög som sedan exploderar och jag måste vara jätte less och negativ ett tag. Sådär less som bara jag och Emma kan vara!
Less på mig själv, flertalet personer i min omgivning, vart jag bor, hur jag bor och vem jag bor med, less på skolan, på min fritid och min ständiga beslutsångest över diverse saker, och framförallt less på människor som hela tiden fortsätter att göra mig besviken. Ja, ni ser ju själva! Jätteless helt enkelt!

Men nu är jag less på att vara less, så jag försöker rycka upp mig. Ikväll laddar jag för party med min taggtrådsunge, min bästa L i hela världen, favvorit- Ida, Viggo, Lars och Minna och alla andra supervänner! Drickat är på kylning, outfiten är nästan fixad och mitt hår-problem är löst!

Efter en rätt så kass vecka lovar jag att komma tillbaka som glada, positiva Petra på måndag!

1 comment:

Anonymous said...

.....Världen Petra! ;)