April 15, 2007

SM-GUUUUUUULD!


Jess, mitt tips gick hem. MoDo plcokade hem guldet igår, SÅ underbart! Även fast jag har mitt älskade Luleå att tänka på så var detta guld ändå så himla efterlängtat!


Nå, i övrigt har helgen bestått av en hel del fest, Vindsfest i fredags hos Sandy och igår var det grillfest och mys hos Emelie. Hur trevligt som helst! Hann även med en tur till Piteå igår, men jag var inte så fräsch då, så¨jag vill inte prata om det ;p


Annars har jag väl bara bekräftat min manlighet i helgen, vilket jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt?! Haha, men lite roligt är det allt.


Nu ska jag gå och käka mammas lasagne!



2 comments:

Anonymous said...

I did'nt know you hejade på Modo! Men vadå manlighet? Ska vi slå vad om att jag slår dig? :P

Petra said...

Det kan vi gärna göra, du har ju nyss hört hur illa det är ; )