April 10, 2007

Lärdomar 10 April 2007

Idag har jag lärt mig följande:

Min jacka är inte vattentät, fast den känns lite vindtygsglansig i tyget. Konstigt.
Inte mina byxor heller. Också konstigt.
Eller mina sneakers. Jättekonstigt.
Eller mina strumpor. Nix.
Det går inte att promenera ifrån snöblandat regn. Inte ens om man går jättefort.
Ibland har väderleksrapporten rätt. Ibland
Ibland gör jag grejer utan att tänka efter före. Det är ibland dumt.
Om man trackar folk för att de är slöa och inte ids ta tag i saker får man äta upp det.


Jag kan knappt bärga mig tills jag får veta vad morgondagen har förberett för lärdomar åt mig!

4 comments:

Anonymous said...

Jag kan knappt bärga mig heller... och nej, jag är inte bitter.

Anonymous said...

Förresten... vad har du för sneakers? :)

Petra said...

Haha, älskade Sus! Det är så bra att vi alltid är likadana! : ) Jag har ett antal sneakers, men just dom jag syftar på kommer från puma och är turkosa! Very hot! ; )

Anonymous said...

jag är också bitter!