April 23, 2007

Dagens fel:

-Det är pollensäsong

-Jag har blivit nerspydd

-Jag känner mig dålig på saker jag borde vara bra på

-Jag är trött och stressad

-Jag gnäller på allt istället för att befinna mig i Nypan just nu!

-Det finns människor som gör mig så himla besviken, och det gör så himla ont! Hate it!

MEN

-Jag har tränat ett grymt boxpass nyss

-Varit lite effektiv idag med andra saker är just plugg

-Har satt en klockren intramuskulär inj. idag

-Träffat min go-unge A idag!

Allt har trots allt inte gått fel idag, men ändå. Måndagar är måndagar! Nu ska jag dra mig i säng, 05.45 är alldelens för tidigt för mig att gå upp, det rubbar min dygnsrytm!

2 comments:

Anonymous said...

Jag förstår att din dygnsrytm är i rubbning om man måste vakna den tiden ;P

Anonymous said...

Varför är du inte här och dricker te och äter rostade mackor med mig? Och solar i den 25 graders värme vi ska ha på lördag? ;) Puss!