April 27, 2007

En uuuunderbar morgon!

Hej alla män! Här kan ni sluta läsa. Det här inlägget handlar bland annat om mens.
Inga detaljer. Men iallafall.

Vaknar tidigt. Mensvärk. Alldelens för tidigt. Sovit kasst hela natten. Stapplar upp, sådär trött som bara jag är när jag är övertrött. Letar rätt på värktabletter. Letar efter tamponger. Hittar inga. Letar mera. Hittar. Går och lägger mig igen eftersom jag inte orkar röra på mig, det gör ont och jag är trött. Går upp och duschar. Gå och lägger mig igen. Vaknar och inser att jag ska infinna min på skolan på 30 minuter. Stress. Kastar i mig en macka och en halv banan. Slänger på mig kläder. Har just kommit upp för jobbiga backen när jag inser att jag glömt hälften. Går tillbaka. Stress stress. Går till skolan, fort!

Är typ en minut ifrån att komma försent.
Trött
Hungrig som ett svin. En macka och en halv banan kommer man inte så långt på.

Har fortfarande inte hunnit käka lunch. Klockan är 16.19.

En underbar start på en underbar dag.

2 comments:

Anonymous said...

Peeeetra baby, ljug inte nu... Du åt faktiskt pizza på skolan! "jag ljuger så bra" yeah right ;)

Petra said...

Jag kom just på det. Men å andra sidan kan det faktiskt räknas som frukost, eftersom en macka och en halv banan motsvarar ungefär 1/4 av min normala frukost!