April 12, 2007

Dubbelsuck

Det här med att ta tag i mitt liv, det funkar. Men inte mer än så. Skit alltså.

Igår började jag dagen efter tre timmars nattsömn med att kasta på mig kläder, käka en halv banan för att sedan befinna mig på Hårkompaniet. Efter min klipning var jag så otroligt trött så jag var tvungen att åka hem och sova ikapp lite skönhetssömn som jag missat under natten.

Vaknade någon gång vid lunch och vissa faktorer vid mitt uppvaknade bidrog till lite smått panik samt ångest och annat otrevligt. Skickade akut-sms till Sandy som enligt henne mest bestod av orden dör, dö ta livet av mig osv. tror att skjut mig! fanns med på ett hörn också..
Hursomhelst, åkte och till Lycktan och marathon-fikade med Sandra, Lisa och Viktor där jag också förhoppningsvis löste alla mina problem. Dessutom planneras det två-dagars till helgen, vilket såklart innebär att jag ska få inta alkohol! Jag blir så nöjd med sånt! : )
I övrigt spenderades dagen i samma sällskap minus Viggo med att gnälla, gnälla, äta skratta och kolla på TV.

Idag har jag vart och fixat mina balskor på förmiddagen, efter det har jag inte åstadkommit en enda vettig grej förrän typ kl 17 då jag gick i duschen. Sen snabbstädade jag lite, jobbade en timme och nu är det hockey. Måste försöka hinna med en uppgift idag också. Suck.

Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

3 comments:

Anonymous said...

De börjar tydligen gå utför för dig som för Sandra ;)

Anonymous said...

Jag tycker om mitt meningslösa liv jag med!;D Mest för att jag har köpt en MC;P

Petra said...

L:Man blir som man umgås ju. Tydligen har vi vart ifrån varandra alldelens för länge alltså ;)

Rick:Du är ju inte mogen nånstans. Men liiite avis är jag allt ;)