January 2, 2008

Attention!

Idag kommer ett kort men ack sa viktigt meddelande till mamma och Anton (aven andra som kanner sig traffade):

Jag har det bra har, men jag saknar er ibland. Nar jag kommer in pa internet vill jag inte motas av en hotmail-inkorg full med reklam, utan jag vill motas av en massa roliga mail. Jag fattar att ni jobbar och har annat for er, men kan ni inte forsoka maila lite mer (speciellt Anton)

Och sen har ni ju mitt Australienska nummer ocksa, sa om ni vill kan ni ju ringa ibland, det vore kul. Vet inte om hur dyrt det ar men det kanske ni kan kolla upp. Tank bara pa att vi ar 10 timmar framfor er!

Det var allt, alskar er! Puss!

1 comment:

Anonymous said...

SKa försöka ta o knåpa ihop ett bra mail till dig nu, grejen är den att jag var fruktansvärt, och då menar jag fruktansvärt sliten igår! Nyårsafton var om möjligt en blötare historia än annandagen ;) Skriver så fort jag kan! Måste dock åka o jobba nu! puss o go baby!