January 21, 2008

Hej gullungar!

Tack for alla sota grattismeddelandanden bade har, pa resdagboken, mailen och via sms! det varmer extra mycket nar man ar pa andra sidan klotet ska ni veta!
Fodelsedagen firades alltsa i Brisbane. Morgonen borjade med en solig frukost pa balkongen och lite prestenoppnande, en mars och en massage kom fran min kara resvan Sussi! O
erhort valbehovligt! (okej, inte marsen kanske. Men massagen!) dagen fortsatte sen med bus och sol i Brisbane bothanic Garden innan det var dags for dagens stora happening -absailing! givetvis var jag skitbra och stortcool som ni kan se pa bilden har nedanfor!

Efter en dusch och lite powernap stack vi ut pa stan for underbart god middag (all mat man kakar ute ar skitgod eftersom man som backpacker lever pa valdigt mycket pasta!) och nagra drinkar. Nar vi kom "hem" till vandrarhemmer for ett kort pitstop hade min undebara pojkvan skickat lite blommor till mig! da blir man glad kan jag meddela! Kvallen fortsatte med lite mera drinkar och aven lite dans innan det var dags for sangen! 20 ar, shit! nu borjar man lata gammal!

Just ni sitter jag i Harvey bay, imarrn ska vi aka ut till fraser isalnd, varldens storsta sando. ikvall blir det ost, vin, kex oxh ansiktsmask pa balkongen tillsammans med Huddingebrudarna. som ni hor gar det ingen nod pa oss an, forutom en del korta moments av akut saknad av vissa personer hemma.

Ha det bra tills vi hors igen!





2 comments:

Anonymous said...

hihi! fan vad cool du är! O snygg dessutom! ;) Vi saknar dig här hemma med!

Anonymous said...

Vad snygg du är ;) Grattis i efterskott snygging! Hoppas ni har det bra och njuter ordentligt! Njut för mig med, ok? PUSS!