January 17, 2008

Sista bloggen innan 20

Jepp, sista bloggen som nittonaring skriver jag nu. Det kanns faktiskt helt okej! I 20-arspresent ska jag ge mig sjalv lite absailing (vilket innebar att jag ska fira ned mig sjalv nedfor en klippvagg), detta kommer ske imarrn rind 15-tiden, (runt 6 pa morgonen for er) sa da kan ni tanka pa mig!

Annars ska fodelsedagen firar med mat, vin och eventuellt lite dans. Forhoppningsvis kan Cilla och Jonna vara med pa ett horn, Jonna fyller ju faktiskt 20 redan idag!

Grattis sms och mail mottages saklart tacksamt, presenter och annat kan ni lamna av pa Karleks sa oppnar jag dom nar jag kommit hem! ;)

4 comments:

Anonymous said...

HihI, SWEET! ;D puss o go!

Anonymous said...

Grattis gumman! :) Ha en supebra födelsedag ;) Nu har jag skickat gratulationer här, på resedagboken och sms till dina båda nummer så nu hoppas jag att de gått fram ;) Ha det så bra :) Kramar

Anonymous said...

Grattis på dig dag sötnos ! Saknar och tänker på du ! Ha det nu så jätte jätte bra, NJUT för helvete ! KRAM KRAM KRAM

Anton Wallin said...

Grattis :)