January 8, 2008

Min dubelgangare!

..maste bara beratta om varldens sjukaste grej som hande oss igar nar vi lag pa stranden! Plotsligt hos jag Sussi saga "Peeetra?" som en liten bekraftelse pa att jag fortfarande lag typ 20 centimeter brevid henne. 10 meter langre bort lag namligen min dubbelgangare! Alltsa det var sa sjukt likt att jag tillochmed sjalv trodde att det var jag! Alltsa haret, kroppen och sattet - ALLT var verkligen sjukt likt mig sjalv, det var som att se sig sjalv pa videofilm!

Ja herregud, ni hor ju hur tokigt det kan bli ibland!

2 comments:

Anton said...

Coolt, fast jag föredrar the real deal ;D...Hmm måste ställa några kontrollfrågor till dig när du kommer hem för att se så du inte är utbyt mot nån ond tvilling :/...

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHA *ASG* /Henna