January 16, 2008

Flygbiljetter

Tankte bara meddela vad som hander. Nu har vi bokat lite flygbiljetter, den 19/2 sticker vi till Nya Zeeland och stannar dar i tre veckor det blir najs (majs). Hur vi ska ta oss fran Carins till Brisbane ar dock nasta problem, men troligtvis blir det buss eller flyg, den som lever far se.

Sen har jag aven bokat min flygbiljett hem, tankte att det kanske ar bra sa att jag slipper leva pa arlanda. Den 20/3 klockan 15.30 klandar jag i norr, nagra minuter senare ar jag ater tillbaka i de djupa Kalix-skogarna.

Da vet ni, nu ar det bara for er att skriva upp i kalender. Jag vill ha manga kramar nar jag kommer hem. Och promenader.

Puss!

4 comments:

Anton said...

Måste man leverera båda eller räcker det med bara MASSOR av kramar? ;D

Anonymous said...

Åh, nu är det inskrivet!!! :P hihi! Hörru, idag är det faktikst tur att du håller dig på andra sidan jordklotet, hade inte orkat med att ha dig här hemma, det är GLASHALT ute, så jag hade fått vara orolig Heeeela dagen..

Anonymous said...

inte så länge kvar nu :)

Petra said...

Anton: men gissa 18 ganger?!?! (massor med kramar saklart)

Sandy: Haha, okej! Jag haller mig nog har tills det ar sakert att ga ut hemma :)