January 15, 2008

Brisbane/Kalix

Nu befinner vi oss i Brisbane, det som hander ar har;

-alla i vart rum har egna lador, forutom jag (vilket jag stor mig oerhort m ycket pa!)
-vi har klappat koalor och kangru's
-imarrn anlander Cilla och Jonna (sweeeeeeet!)
-ikvall blir det en bar-runda med vara Huddinge-tjejer
-pa fredag fyller jag 20!! (shiiiiiiiiit)
-eventuellt ska jag ge mig sjalv lite absailing i 20-arspresent (hihi)
-vi maste gora ett seiost forsok att jobba pa branna nu eftersom all var farg ar borta! (och idag regnar det)

....nu till det viktiga, vad hander hemma? :)

1 comment:

Anonymous said...

Visst fan har det med åldern att göra! Åt helvete! När du kommer hem så räknar vi rynkor, och sen bokar vi in oss på nå restylane, alternativt botox (beroende på hur många dom är).....

Här hemma är vädret underligt, igår var det -17 när jag skulle gå till jobbet (funderade nästan på att sjukanmäla mig) Idag är det typ +3 grader! Helt sickt... o annars kan du ju läsa i min blogg vad som händer.. ;) pyss!