January 13, 2008

Till Cilla och Jonna

Det kanns jattekul att ni snart befinner er i samma land som jag! Hoppas att forberedelserna inte vart alltfor pafrestande, men tank pa att:

-Inte packa ner alltfor manga par langarmade trojor! (jag har med mig en, och den ar aldrig anvand!)
-Egna reselakan ar javligt skont att ha med sig!
-kop solskydd! Man branner ihjal sig utan!
-Skriv resdagbok ofta, for vi vill lasa om vart ni befinner er! :)
-Kolla garna under Vattenmelonen pa ovanmanda website for att se mitt Australienska nummer, sa kan vi horas! :)
-Packa inte ner mer an nodvanigt! (forsok lagga fram allt ni vill ha med pa sangen, sen tar ni bort 9/10 av det. Upprepa 5 ganger!)
-Ha det svinkul!

Hoppas vi hors i Brisbane, vi sticker dit i eftermiddag!
Puss pa er!

3 comments:

Anton said...

Aha, reselakanen har alltså kommit väl till pass :D Mamma blir nog glad att höra att den kommit till användning :P

Anonymous said...

Hej baby! Jodå, jag är väl frisk nu, har iaf friskskrivit mig, ska o träna nu kl tio, vickes spinning! Förstår du vilken bra start på dagen? Försökte få med mig lisa, men vi får väl se om hon dyker upp ;) haha! Annars så saknar jag dig väldigt mycket! men ni ser ut att ha kul ju ;) O sus har många killar som klänger på henne ser jag :P Puss o Go!

Anonymous said...

Hur var surfingen? ;D