February 12, 2007

Underbara Måndag!

Det här känns som en sån där dag när..

-Jag försover mig check
-Jag kastar mig in i bilen på morgonen och märker att bensinmätaren står på i princip noll och ingenting check
-Jag tappar min mobil i golvet typ fem miljoner gånger check
-Matsalen erbjuder ännu en inte så ätbar måltid check
-Jag gör felaktiga bedömningar av allt
-Glassen tar slut i frysen
-Jag får ett jättestort och jätteviktigt och jättetråkigt grupparbete att göra på skolan som får mig att vilja hänga mig check
-Datorn på skolan hänger sig 23 gånger när man försöker skriva ut material till ovannämnda viktiga arbete check
-Jag krockar med bilen och tvingas tillbringa natten på sjukhus med brutna armar, ben samt andningssvåringheter

1 comment:

Anonymous said...

Okej, nu gick det för långt! syftar på sista punkten!