February 25, 2007

The bachelor

Igår var jag en ungkarl. Jag åt chips och o'boy till frukost. Flyttade på nån tom ölflaska som stod i vägen när jag skulle sträcka mig efter fjärkontrollen, klädd i mjukisbyxor med hål på knäna. Ägnade en del av eftermiddagen åt en fotbollsmatch. Suckade av lättnad när jag hittade en liten pizzabit i kylen jag kunde värma till middag.

I morgon måste jag skärpa mig och bli tjej igen. Jag ska sminka mig, äta sallad och träna aerobics. Kanske tillochmed köpa ett par skor?

4 comments:

Anonymous said...

nåja, blev ju ett osminkat tungt axelpass på gymmet, hur kvinnligt är det? ;)

Anonymous said...

Åå, låter som en riktigt najs dag. Fast det är ganska skönt att va' tjej ändå. Hah.

Petra said...

Inte så värst.. men idag har jag bättrat mig; Smink- ja, Sallad till lunch-ja.. Det är bara aerobics som fattas, fast det blir ju box istället, men det kanske räknas? )

Anonymous said...

box räknas inte, ;P eller, lite!