February 13, 2007

Inte god, bara morgon

I morse när min väckarklocka ringde ville jag bara grina. Var så skadat trött och det har vart ett ihållande tema hela dagen. Sen när jag hade kokat gröt och hällde i mjölk upptäckte jag att mjölken var dålig och var tvungen att böra om från början igen. Sen hade vi religion i TRE timmar med Kersin, MYCKET pårestande för mitt psyke!

Dessutom drömmer jag skumt nu. Inatt skulle jag tydligen börja jobba på Tele24, jag fick ett headset i ett paket hem i brevlådan. Det visade sig sedan att detta headset inte fungerade. I samma veva skulle jag också förminska mina bröst samtidigt som Carolina Gynning. Jag vet, jag är skadad!

Min hjärna är koko, men det är kul att sova! : )

1 comment:

Anonymous said...

hahahha! ;D jag älskar att drömma! ;) men just nu så drömmer jag varken om bröstförminskning (absolut aldrig), bröstförstoring (möjligtvis i vaket tillstånd).. jag drömmer bara om Tunisien ( både vaken och sovande)