February 18, 2007

Petras nedräkningskalender

Det bästa med våren är ju att jag just kom på att den snart är här! Se bara...

-Kul Kalix-besök i slutet av kommande vecka.
-Nästa vecka har vi våran Hand2hand mässa, vilket betyder en massa förberedelser denna vecka och nästa.
-v 10 är det sportlov, + att jag och Sandy sticker till Sthlm och TUNISIEN! Bra skit!
-Veckan efter det är det regionala uf-mässan som ska bli skitkul där Hand2Hand ska kamma hem massa priser!!
Dessutom är det nätverksträff på OP samma dagar där jag ska vara ambassadör. Ska alltså befinna mig på 2 ställen samtidigt och håller som bäst på att öva på det..
-v 13 sticker OP3 till Umeå och bor på lyxigt hotell och härjar.
-Dagen efter Umeå-trippen är slut sticker jag och Sandra till Luleå för dejt, Bounce, mys osv.
-v 14 har vi HLR vecka och har HLR utb. för en massa andra program =Vi tjänar en massa stålar för att lära ut jätteviktiga saker!
Denna vecka är det även påsk= EN MASSA GODIS!!
- v 15= Påsklov
-v 16 går vi ut på våra 3 sista APU-veckor

Sen äre ju för fan Maj, och om det inte är vår och varmt då, då flyttar jag!

1 comment:

Anonymous said...

Det pirrar i min mage, både för mässan, men ännu mer Tunisien!;) WOHO!