February 6, 2007

joråsåatteh..

Idag är en bra dag. Det känns bra. Det är bra.

Veckan har börjat bra, och det är ju alltid positivt. Igår var jag och Sandra mycket viktiga och gjorde en del på projektet och åt viktigt affärs-lunch på valhall. Idag fixar jag med en massa grejer här hemma. Det är sol ute. Det är najs.

En grej som dock inte är så najs när jag tänker på det är min relation till min syo. Alltså denna människa är så fruktansvärt seg så jag kan inte ens förklara. Tänk på den segaste person ni vet och gångra det med 453958 så kanske ni kommer i närheten. Han är alltså så seg att varje gång jag ser honom, eller hör honom öppna sin mun får det mitt lokala kärnkraftvärk att explodera.

Jag har två förbannelser i livet. 1, jag kan aldrig bli bra på skolfoton, körkort osv. 2. Jag dras med tröga studivägledare. Först var det Britt Åbeg, sen Armi och nu denna människa. What to do?

Men, inte ens det kan sudda ut mitt dåliga humör idag. Hoppas det håller i sig, I need it!

No comments: