February 8, 2007

BÄRS BÄRS BÄRS!!!

När jag vaknade i morse var det världens vykort utnför fönstret. Sol och snö på alla träd och snön glittrade. Egentligen ingen bra dag för begravning. Fast egentligen är väl ingen dag en speciellt bra dag för det. Det var iallafall jättefint, men jättejobbigt. Usch.

Annars har det vart en rätt lugn dag. Provkört lite ny bil med Pappa på Strömbergs, kul! Vill ha!

Måste bara skriva in dagens roligaste som utspelade sig idag på ica när jag väntade på min glasslevrans (som btw ALDRIG är i tid)

Chef 1 ropar till chef 2: Du, vad var det för nummer till leverantören nu igen?

Chef 2 ropar tillbaka: Fyra-fyra-fyra-fem-fem-tre-fem

"M": Det lät som en sång nästan. *upprepar siffrorna i en ramsa*

Jag: Haha, du tänkte på "Bira, bira, bira.." Eller hur?

"M": Haha, ja det kanske jag gjorde. Men det var ju faktiskt himla likt!

Chef 2: *suck* Kos -99!

1 comment:

Anonymous said...

HAHA ;D sååå, kos 99.. ;D
vad kommer vi har för song i Tunisen 07 då babe? ;)