February 14, 2007

Dagens skörd:

Efter ett varv på Nolia-mässan hade jag, förutom att jag var hög som ett hus på socker, åstadkommit förljande:


-Ett NLL-nyckelband


-En tandborste


-Två lypsyl


-Post-it block


-En sedelklämma


-En jävla massa utbildningskataloger och annat tjafs


-5 reklampennor





Var rätt nöjd själv med detta faktiskt!









Juste, igår inhandlade jag och Sandra en resa! Den 7 Mars sticker vi till Tunisien och myser. Det är vi värda efter våran mässa, vi behöver vara bortafrån allt viktigt ett tag! : ) Och olyckligtvi måste vi vara i Sockholm en hel dag också, livet är så orättvist ibland! ; )

VI LÄNGTAR!!!!


1 comment:

Anonymous said...

hihi, socker hög är jag med! men, vad gör det ;) Dagarna går fort nu! I looove it ;P Stackar oss (faktiskt, jag menar det faktiskt, eller, stackars min ekonomi som tvingas vara i storstan i en heldag) OOOOoopsi ;)