January 28, 2007

Veckan i list-format

Denna vecka har det varit humörsvängningar om något. Däför bjussar jag på två listor idag.

Hiss-listan
  • HP-tjejer som river ut inredning på BGs kontor -very hot!
  • Att det faktiskt börjar fixa sig för vårat företag
  • Nya humorprogrammet Hjälp! -har inte skrattat så på länge!
  • Att Ebba Hultqvist är en jättedålig förlorare i "Let's Dance" -svinkul att se!
  • Alla kul träningspass
  • Anna T på Kulturens hus i Onsdags
  • Att jag blev stoppad av polisen igår, inte hade med körkortet och ändå slapp böter -måste bero på min charm ; )

Diss-listan

  • Cancer
  • Kalix.Nu
  • Mongot som satt bakom oss på föreläsningen i onsdags
  • AJ Eriksen
  • Länstrafiken i Norrbotten
  • Skola

Dessutom har jag bestämt mig för att jag ska sluta negga. Så under följande vecka har ni all rätt att sparka och spotta på mig så fort jag börjar gnälla!

2 comments:

Anonymous said...

hihi, charmknutte ;P

Anonymous said...

Good words.