January 4, 2007

Nej, jag vill inte se dig i cam

Vad i den meningen är det folk inte förstår? Jag blir så trött. Det finns puckon och så finns det riktiga ärkenötter!

Sen måste jag sticka in ett AJ! också! Påminn mig att aldrig mer ta jullov från träningen, för det är så förbannat jobbigt att börja igen. På tal om att börja, jag tror att jag äntligen lyckas få ur min tumme...Hittils har mina lovdagar sett ut såhär; Vaknat lite för sent, gått upp och dragit på mig samma skitiga kläder som dagen innan, käkat lite choklad, kollat tv-utbudet, surfat runt lite i väntan på att mamma kommer hem och lagar middag, jäst och flummat runt, sett det dagliga one three hill avsnittet och flummat på till sent på natten för att nästa dag återigen börja om i en enda stor sunk-cirkel! Jag fattar alltså inte hur en människa kan förfalla så mycket på så kort tid. Från vardagsatlet till sunk-star!

Nu har jag bara två veckors hemliga uppdrag att fixa, plus lite till. Men det är smällar man får ta när man sunkar runt såhär.

No comments: