January 25, 2007

bra skit!

Anna Ternheim igår på Kulturens hus var riktigt bra. Riktigt riktigt bra. Precis vad man behöver när det är -30 grader och allt annat inte är som det ska.

Bildkvaliten är som vanligt (?) inte helt okej, om det beror på att jag inte kan hantera en kamerna eller på dom inte så jättebra platserna låter jag vara osagt.


Och orka att lästrafiken i Norrbotten ska vara så jävla underutvecklad. 82 jävla spänn för att åka 8 mil, sen när man ska hem får man vänta i typ en och en halv timme i -30 grader. Gör om ltnbd, gör rätt!

2 comments:

Anonymous said...

heeey, skyll dig själv att du betalar för vuxenbiljett för åtta mil, jag går då på barn ;P så det så!! å då är det haaaaaaaalva priset! fast fram o tillbaka, då kostar det typ 72-82? så du vet ;P

Petra said...

Ja, men jag köpte ju ungdom ffs! Tror du att jag är korkad och betalar för vuxen när ungdom är upp till 19? ;P Dessutom är min mentala ålder lång mindre än just 19! ;p