January 14, 2007

En lista

A is for age: 18
B is for booze of choise: Bacardi watermelon
C is for career: Räknas ica? Annars är jag en himla bra simskolefröken också!
D is for your your dad's name: R som i Rune
E is for essential things to bring to a party: Bra vänner, bra humör och bra alkohol
F is for favourite song at the moment: Nåt med Hello Saferide ligger bra till. Jag säger nog, for the moment, "I thaugt you said summer is going to take the pain away"
G is for favourite game: Kärlek
H is for home town: Kalix. Alltid hemma.
I is for instruments you play: Inget just nu. Men spelade fiol ett tag när jag var mindre.
J is for jam or jelly you like: Jag bryr mig inte mycket om det faktiskt.
K is for kids: Jag har en massa coola små kusinbarn. och mina simskolebarn såklart.
L is for living arrangements: I flickrummet hemma kärleks.
M is for mother's name: Lena
N is for name on your crush: Det är någonting med Chad Michael Murray.
O is for overnight hospital stays: Inga. Men jag brukar jobba där ibland.
P is for phobias: Hissar kan vara rätt jobbiga ibland.
Q is for quotes you like: Om du bara gör det du alltid har gjort, får du bara det du alltid har fått.
R is for relationship that lasted the longest: 1 år 9 månader och 4 dagar
S is for sarorial style [ung:hur du går klädd]: Väldigt olika. Klädd efter humör.
T is for time you wake up: Vaknar rätt ofta ofrivilligt efter 6 någon gång. Annars sover jag till 9-10 tiden..
U is for underwear: Japp. Varje dag.
V is for vegetables you love: Gurka funkar ju alltid.
W is for weekendplans: Den här helgen var det att shoppa balklänning, bli frisk och plugga. verkar ha funkat rätt bra.
X is for x-ray's you've had: Lungorna, ryggen, och dumma vrid-knät.
Y is for yummy food you make: Nu trampade du faktiskt en öm . JAG HÅLLER KANSKE ATT LÄRA MIG LAGA YUMMY FOOD, OKEJ?
Z is for zodiak sign: Stenbock
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Sandy och Emma V
Ä is for älsklingstrend: Jag gillar inte när allt är trist och beige. Jag gillar färg.
Ö is for önskan just nu: Att allt snor och dum-hosta försvinner. Och vinterkräk är inte heller någon hit.

No comments: