January 11, 2007

och så var det Torsdag

07.15 "Någonting låter, det är den där saken jag tror kallas mobil. Det betyder något, det är meningen att jag ska göra något. Det ska finnas en knapp. Men vilken? Det står något här, snooze, betyder det något bra? Ska jag trycka på den? Jag testar. Hmm, nu blev det tyst, bra. Det var nog rätt. Jag somnar om."

07.30 "Nu låter det sådär igen, jag fattar verkligen inte vad det är meningen att jag ska göra! Har jag missat nåt? vad står det? "Stäng av", är det rätt? Jag testar!"


07.40 "Oj, nu låter det annorlunda, en melodi. Den är ganska fin, jag måste se vad den vill. Det står nåt här, det står "Glöm ej etikuppgiften". Varför ska jag inte glömma den? Vad är det egentligen som händer? Vad är klockan?"

SHIT! VAD ÄR KLOCKAN!!??

Kan lugnt säga att morgonen fick en flygande start. Efter det har det bara varit njursten och blodpudding och etik för fulla muggar i en enda stor röra! Efter skolan packade jag, Sandy, Viktor och Lars in oss i snel passat och åkte mot alko. Det är ungefär det mesta av värde jag lyckats åstadkomma idag. Nu borde jag skriva individplan, men tror ni det går bra? nej, juste!

No comments: