May 21, 2007

Thomas-syndromet

Idag har jag haft Thomas-syndromet. Det vill säga, jag har glömt typ fem miljoner saker -i MINUTEN!!!

Började dagen med att glömma att ta mina pollenmediciner. Sen dess har det vart ungeför som att jag har KÄKAT typ 2 kilo pollen.
Sen kom jag till skolan och gjorde lite uppgifter, vid lunch ungefär kände jag att jag hade rätt bra koll på alla mina skoluppgifter. Tills Gabbi nämnde att vi har fem (5!!!!!!) case att skriva till fredag. Då ville jag skära mig. Alternativt sänka en sjua.
Sen höll jag nästan på att glömma att gå på ett litet viktigt möte jag skulle på kl 18. Men jag kom på den typ en minut i sen och kutade upp till sporthallen, bad micke öppna fönstret till kansliet och klättrade in den vägen.

Sen tror jag inte det är nått mer jag har glömt? Men jag är ju virrigare än fem hönor och åtta bävrar och en Thomas- tillsammans!

suck.

8 comments:

Anonymous said...

Nu duggar påhoppen tätt!! Jäddra synd att till och med cyberbloggandet är betygsgrundande... -Men vaddårå, sånt är ju oviktigt! Got da message?? Ke?? Mera smör i framtiden tack!!! :-)

/Den tillplattade

Anonymous said...

Jag valde sjuan jag..

Anonymous said...

vad är "alternativt sänka en sjua"?

Petra said...

T- Om du hade en blogg skulle jag vara så tillplattad så det är inte klokt, eftersom en av dina hobbies just är att platta till mig! :p

Sandy- Du väljer ALLTID sjuan! :p

Sussi- Supa som en norrlänning! :p

Anonymous said...

Petra, jag har ju lärt dig att sänka en sjua funkar ALLTID ;D Det vet du väl sen helgen? ;P

Anton Wallin said...

Jag skulle vilja se Ida sänka en sjua själv ;)

Anonymous said...

T- Haha! Jag och Petra kommer att sakna dig och ditt borttappade minne så oerhört mycket i framtiden så skatta dig lycklig. - Det finns dom som kommer att komma ihåg dig:)

Anonymous said...

men... jag är ju faktiskt OCKSÅ norrlänning!