May 10, 2007

Kära läsare;

Nu måste jag ju faktiskt uppdatera er lite om mitt otrrrrrrrroligt* intressanta liv.

*With the sound of Tilde de Paula

I söndags när jag som bäst ligger och funderar över livet ringer Sandy och frågar vad jag har för kvällsplaner, när jag svarar "vet ej" på den 10 000 kronors frågan får jag förslaget om bingolotto på kvällen för att, som vi säger i branchen, "göra din myskväll till en thiller!" Mer om den kvällen finns att läsa här och bilder här.

Måndag och Tisdags gick mest åt att sova sönder mig och försöka återanpassa mig till livet i skolan istället för praktik. Det är mycket svårare än vad det låter. Dessutom håller jag på att stressa ihjäl mig med alla uppgifter jag har kvar, att ta studenten är så himla jobbigt!!

Igår var det våran favorit- Lisas födelsedag, och givetsvis var vi tvugna att fira det med häng på Kina med massa mat (som vanligt är mat inblandat när vårt gäng är samlat) och senare även lite mys med Grey's och glass. Myset avslutades med att se Fråga Olle med allas våran Martin Björk ; )

Idag flummar jag mest, borde göra en massa saker men jag tar mig inte för något. Imårrn åker vi till Stockholm, jag har inte börjat packa. Dels för att det tillhör en av mina dåliga ovanor att alltid packa i sista sekund. Dels för att jag är slö och dels för att jag resonerar som så att om jag ännu inte har börjat packa så har jag ännu inte glömt något!

Mat. Plugg. Packning. Städning. Mat och Sömn. Det är vad jag jag ägna mit åt resten av kvällen.

På återhörande.

2 comments:

Anonymous said...

Hehe, jag är tacksam att jag har nån att se greys med petra, de var en bra avslutning på födelsedagen;) och stressa inte ihjäl dig, som vi säger här: man ska iiinteee streeeeeessa;)

Anonymous said...

vadå allas varåan Martin, han är min!!!!!! fo helvete ;9