May 4, 2007

Sovhjälte

Jag insåg att jag måste sätta mig ner och skriva en idrottsuppgift och fixa det tråkiga EU-arbetet. Jag måste tvätta och ringa min pappa. Jag måste träna och maila Lise-Lott. Jag måste städa och bära upp grejer på vinden. Jag kan fortsätta i en evighet...
Men istället? Jag går hem, kastar av mig kläderna och landar i sängen. Tidning efter tidning avverkas och timmarna bara går... Snart ska jag ägna mig åt min favoritsysselsättning för tillfället. Att sova.
Festlig tjej, den där Petra!

4 comments:

Anonymous said...

HAHAHHA ;D jag har iaf gjort liiiite nytta idag! ring om du ska träna!puss

Anonymous said...

Petra de är bara en månad kvar till du inte behöver göra en massa tråkiga uppgifter ;)

Katti said...

Jag tycker att Petra var ganska klok o tog det lite lugnt =)

Anonymous said...

Lika bra att du sover ut, för när du kommer hit blir det minsann inte mycket sömn! :P