March 13, 2008

Listan

Hej mina vanner!
Vill ni veta en helt sjuk grej? Pa exakt en vecka befinner jag mig aterigen i skona grona Kalix efter 12 veckor ute pa aventyr pa andra sidan klotet! Galet!
For att ni ska hinna vanja er vid tanken (och kanske hinna fixa en del saker) tanker jag idag bjuda pa min onskelista for vad jag hemskt garna vill ha nar jag kommer hem, sa las och njut!

-Ett kart aterseende och ett varmt valkomnande pa Kallax
-PALT!
-En javla gang (kommr formodligen ga av stapeln pa langfredag)
-En massa langa skona prommisar
-En playdejt med Lisa dar vi tar tag i nodsituationen som kallas mitt har!!
-En massa rygg-kli
-Massage
-En ny tandborste (extra plus om det finns nan fin farg)
-En massa mys
-Skedning i Sandy's nya sang (ANTLIGEN!!)
-Ett ordentligt snack om livet med min gnall-van fran gotet!


..och that's it! Iallafall till att borja med! Hoppas att ni saknar mig lika mycket som jag saknar er. Vi ses nasta vecka!

2 comments:

Anonymous said...

Hell yes we miss U! :D Prommisarna ställer jag upp på, en jävla gång också, samt skedningen! Det här blir nog bra ;)

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.