March 3, 2008

Alla mina minnen

Idag nar jag satt pa bussen (det ar ett JAVLA akande fran min sida nufortiden ska ni veta!) sa kommer plotsligt "det ska va' reagge pa sommaren" fram pa min mp3-spelare. Vanligtvis ar det en lat som jag hoppar over fortare an kvickt, men just idag fick det vara pa, och plotsligt borjar bilder dyka upp i mitt huvud. Bilder av Ida som sjunger (las:skranar) och dansar som aldrig forr i Sandras kok. Bilder av mig och bengan pa min altan under militarfesten. Bilder av flippin' Wickmans under en av alla ganla studentskivor.

Horrni alla mina puddingar dar hemma. Jag saknar er!

4 comments:

Anonymous said...

Jag saknar dig med.
I dagar som dessa skulle jag behöva dig Petra..

Anonymous said...

sNUTTT!!! hur jag saknar dig!

Anonymous said...

Vi saknar dig också! Vi saknar nog alla kan man säga, eller, jag gör det iallafall. Det känns som att jag bara saknar alla men gör ingenting åt saken. Menmen..

Hoppas Nya Zeeland är till belåtenhet. Och du, kan du inte hoppa bungy jump för min skull? Det är verkligen något jag skulle göra om jag var i Nya Zeeland. Pusspåre!

Anonymous said...

Nästan så jag fick tårar i ögonen nu..... Saknar dig såå Petrus! Och vet du..... Du fåår faktiskt komma hem nu, jag tycker det börjar vara nog med rännande, och sen var det så himla längesen vi tog en "fylle-idol-bild" ihop ;(