March 28, 2007

Vi har tagit semester

Sorry för den dåliga uppdateringen här på sistone, men jag har ju faktiskt andra saker för mig än att hänga på internet hela tiden! Idag tillexepel, har jag börjat dagen med en supergod hotellfrukost, sedan studiebesök på frivilligcentralen för att sedan käka lunch på NK-fiket. Vidare därifrån till Umeå universitet och vårdvetarhuset och nyss är jag hemkommen från Mariehemsvägen 5N där det bjöds på glass, mackor och Nintendo Wii. Mycket trevligt.

Man kan alltså säga att op3 har tagit en liten semester. Vi käkar gott (och mycket) myser i bastu och relax, sjunger allsång, firar födelsedagar och har det allmänt trevligt. Det är vi värda!

Nu ska jag gå och käka lite godis innan det är dax för middag.

På återhörande!

1 comment:

Anonymous said...

yes, äntligen en uppdatering för nån som inte har sååå mycket att göra än att räkna matte o hänga på 1 miljard bloggar ;)