March 22, 2007

Kort uppdatering av mitt läge

Sitter här just nu och har lite panik över tiden, vart försvinner den? När man vill att den ska gå, går den så saaaakta och när man vill att den ska gå långsamt springer den iväg. Jag blir så trött!

För ett tag sen skrev jag en nedräkningskalender till våren här i bloggen. Men när jag kom hem från Tunisien märkte jag att våren faktiskt hade kommit en bra bit på vägen redan. Sedan insåg jag att det faktiskt snart är påsk, sedan praktik och sedan bara en kort tag kvar till studenten, STUDENTEN!! När hände det?

Förövrigt har jag, i lite halvkass form, befunnit mig på regionala uf-mässan i 2 dagar nu. Skitkul!! Och Hand 2 Hand är så duktiga och kammade hem bästa logo + 2a bästa affärsplan! Det innebar ju förståss massa goa kramar av mässans värd, Martin Björk! We like : )

Dessutom har min superdoktor inte löst mysteriet med min sjuka, och jag har lessnat på att vänta, så jag har helt enkelt frisk-skrivit mig själv. Det varkar ju vara det enda rätta!

Nu mat, sen städning. Suck.

No comments: