March 25, 2007

Orka bråka

Gårdagen var mycket trevlig. Stugan och skotermys på dagen. Kvällen började med taco-mys hos Lisa, som senare blev lite party. Dock väldigt nyktert för min del, men ändå väldigt väldigt trevligt.

Kvällens roligaste citat:

E: Men Petra, hämta dig en grogg!

P: Men jag är ju nykter..

E: Helt nykter?

P: eh, jaa..

E: haha, eh.. ja, det märkte jag väl!

P: Nej E, det märkte du inte alls!

E: Men okejrå! Men det är väl inte mitt fel att du är så flummig alltid, att man inte märker då du är full eller nykter!


Kvällen avslutades med en monster-städning där jag och emil stod och handdiskade i typ en timme. Antalet gånger jag sa meningen "Fy fan vad less jag blir" går nog inte att räkna på två händer ens. Less var alltså ordet. Blir så less och ledsen på allt bråk hela tiden, jag orkar inte ens skriva nått mer om det för det är så jobbigt.

Dagen idag ägnas åt städning, plugg och packning. Jag har tråkigt och jag är hungrig! Nu ringer telefonen, jag ska rusa. Tja!

3 comments:

Anton Wallin said...

De var väl inte resterna från min mat ni fick diska så länge? ;D

Anonymous said...

Ditt Flumm ;D

Petra said...

Njea, inte bara rester efter mtlagningen. Men om man lagar sådär god mat förtjänar man ju att slippa disken tycker jag! :P

Ja, mitt mellannamn är flumm :p