February 13, 2011

Viss ambivalens..

Det är lite märkligt med Söndagar. Dels ska man slappna av för att det är helg, samtidigt som man ska försöka samla kraft och peppa upp för veckan som kommer. Allt detta gör att jag blir lite ambivalent. Lägg där till min normala beslutsångest och allt blir kaos!

Hursomhelst, den här Söndagen har varit just en sån. En sån Söndag som man inte alls kommer minnas om 100 år. Större delen av dagen har gått åt till att plugga. Tenta på Fredag och jag känner mig ovanligt oförberedd? Nå, har ju trots allt några dagar på mig..

I övrigt händer inte alls mycket nytt här, förutom att jag klippt av mig håret. Har lovat Sandra en bild men det får bli sen när jag inte är trött och smutsig. Nu ska jag sova och ladda för en dag på bibblan imorgon!

1 comment:

Sandy said...

Så är ju frågan när du inte är trött o smutsig i dessa tider? ;) hihi. jag skojar bara. Saknar dig min skrutt!! PUSSPUSS