November 16, 2007

Det är nu det vänder

Det är ju inte direkt nån hemlis att jag har mått lite kasst den här hösten. En massa ångest och jobbiga saker tillsammans med min årliga höst-depp har gjort att jag varit långt ifrån mitt vanliga, positiva och glada jag och vissa dagar har jag inte ens tagit mig upp ur sängen.

Men de senaste vekorna har det faktiskt börja vända, och nu mår jag nästan sådär bra som jag alltid vill må. Och att få vara ledig i nästan en hel vecka, och sen åka till luleå och mysa med Anton, äta världens godaste mat och sen mysa i Pontushallen på Winnerbäckkonsert hjälper verkligen mig att må bättre, och gårdagen var en av de bästa på himla länge!

Helgen ska spenderas i Övermorjärv med att mest ta det lungt, promenera i skogen och kolla på film. Att jag dessutom har fått så mycket beröm den senaste veckan gör att min egoboost inte ens går att ta på! Nu vänder det, hörrni..!

1 comment:

Anonymous said...

bra skit..!!