November 30, 2007

Dags att ställa lite krav

Nu är det såhär; att på 23 dagar sticker jag till Australien. Jag har dock ett problem, och det är vad fasen jag ska packa?
Om ni skulle vara borta i Australien i 89 dagar, vad skulle ni packa ner då?

Problem nummer två är; att det inte tillhör mina favortisysselsättningar att sitta på ett flygplan i x antal timmar. Så jag ser det faktiskt lite som en del i ert ansvar, kära läsare, att komma med en hel del musiktips.

Så kom igen och komentera nu, va?
Capice?

4 comments:

wempan said...

Seethers nyaste skiva: "Finding beauty in negative spaces"

Bill Withers låt "Just the two of us"

Don McLean - American Pie

Anonymous said...

Disktrasan...Punkt slut

Anonymous said...

vilken tur för dig att du har världens värsta musikfreak med dig då.

Anonymous said...

Lägg i lite Bengtzing, så du inte glömmer mig... ;9 o lite Ledin också, då lär du komma ihåg mig! Lite PH, och all möjlig schlager såklart... GREASE! jag borde nästan bränna en skiva åt dig känner jag,.. tar detta på stort allvar.. Lova att du inte kommer glömma mig?