November 8, 2007

Back from space

Efter en lång och rätt så välbehövlig paus här på blogger gör jag nu en comeback med nya krafter. Mycket har hunnit hända sen sist, men jag orkar helt enkelt inte skriva om allt. Istället ska jag ge er en kort sammanfattning

- Den första snön har kommit
- Vi har hunnit ha begravning för mormor
- Jag mår lite bättre
- Min ständiga sidekick och OP-soulmate Emma befinner sig återigen i de djupa Kalix-skogarna
- Jag har gjort ett seriöst försök att återuppta min träning
- Morjärv har fått två fartkameror
- Jag har gjort ett trachbyte (det är få av er läsare som riktigt förstår innebörden av det, men summan av det hela är att jag är svincool!!)

Jepp, det är ungefär det. Nu ska jag gå och svänga ihop lite lunch innan den bättre halvan kommer hem, som en äkta desperete housewife!

4 comments:

wempan said...

Fett med Tracheo-bytet! Way to go!
Tack för tipset om kamerorna förresten!

Anonymous said...

Skönt att se att du lever :D

Petra said...

Wempan: Yes, jag vet!

Lina. Ja, jag lever, min telefon gör det dock inte, som du kanske vet! :p

Anonymous said...

Du får fett med streetcredd av mig alltså!