September 4, 2007

Effektiv borde vara mitt mellannamn

Idag har jag (håll i er nu):

Vaknat i Övermorjärv. Åkt in till Kalix. Glömt min mobil i bilen. Promenerat. Ätit frkost. Varit på Ansiktsbehandling. Ätit lunch med pappa. Varit ut till näsbyn och hämtat mobilen. Lunch-pumpat. Snabbduschat. Varit på KUM. Varit på Apoteket. Tvättat 3 maskiner tvätt. Inpregnerat 4 par skor. Damsugit. Renbäddad. Ätit middag. Läst ut en bok. Powernapat.

Ikväll ska jag hinna hänga sista maskinen tvätt. Se Idol på Before. Klippa mig (alltså slå två flugor på smällen och umgås med Lisa samtidigt)!

Ni kan kalla mig tjejen med 25 timmar/dygn!

5 comments:

Anonymous said...

Varför får jag ruggiga porr-vibbar av Kalix UngdomsMottagning?

Anonymous said...

Du är så duktig Petra ;D

Anonymous said...

Peeeetra, vad döktig du är ! Nästan värre än mig ;D NÄR ska vi DEJTA?! ;/

Anonymous said...

pss är väl inget, här ser du killen som arbetar 22 timmar om dygnet...sen tar han en lite rast ;D puss puss

Petra said...

J: Kanske för att hälften av de som är där är äckliga fjortisar och skanks? :P

Lina: Jag vet, du är också duktig! :)

Ida: När du inte spelar innebandy kansche? :P

mr anonym: Jo, men fyller på din mobil gör jag iallafall :p