January 9, 2011

Sunday, bloody sunday

Jaha. Jag tänkte att jag kanske skulle göra ett sista försök med bloggandet. Bristen på uppdateringen här beror inte på att inget har hänt den senaste tiden, snarare på brisatnde motivation och tid. Men, kanske ska köra på den gamla klyschan nytt år- nya möjligheter?

Är iallafall åter i Umeå efter 7 veckor hemma i Kalix med praktik och jullov. Att vara tillbaka i korren känns såklart bra, schysst att hänga med mina bönor och komma tillbaka till lite rutiner, men så sjukt sugigt att lämna alla jag tycker om hemma i Kalix. Kommer nog aldrig vänja mig vid det.

Iallafall. Tenta på fredag och har inte alls pluggat så mycket som jag borde. Tänker därför spendera resten av denna dag med att läsa neurologiska sjukdomar samt cykla lite på Iksu tillsammans med Mickis lite senare. Roligare är så blir det lixom inte idag, vill mest att den här tråkiga, jobbiga dagen ska ta slut så att jag lixom kan börja om på nytt igen imorgon.

No comments: