September 9, 2010

Comeback

Är förmodligen världens sämsta bloggare för tillfället. Men det finns lixom så mycket annat som tar tid.
Är åter i Umeå efter en lång och skön sommar hemma i Kalix. En sommar som på många sätt har varit annorlunda, men absolut inte på ett dåligt sätt. Det är skönt att vara tillbaka i Umeå, men väldigt frustrerande att veta att jag aldrig kommer kunna ha det jag har i Umeå och det jag ha i Kalix samtidigt.

Sen har det även hunnit bli väldigt mycket höst. Mysigt tycker ni. Men för mig spelar det lixom ingen roll hur mycket ljus jag tänder, hur många böcker jag läser eller vilka stickade tröjor jag klär mig i, jag tycker hösten suger iallafall! Dock har jag bestämt mig för att inte deppa ihop den här hösten, jag vägrar låta denna höst blir en lång transportsträcka fram till jul, utan jag vill göra något bra av det istället.

No comments: