April 22, 2010

En kort uppdatering

Har just stillat den vanliga suget som kommer varje dag mellan 19 - 19.30 med en ruta mörk choklad samt en finncrisp med kaviar (konstig kombo, men det var den enda huset har att erbjuda såhär dagen innan CSN). I övrigt så sysselsätter jag mig mest med tentaplugg nuförtiden. Det går sakta framåt, men fortfarande är det mycket som ska in i hjärnan innan nästa Torsdag.

Imorgon ska jag göra ett avbrott i tentaplugget och gå på fotvård. Min fötter är i stort behov av någon slags HLR så som dom ser ut, så det ska bli både skönt och välbehövligt!

I övrigt så ska helgen spenderas på medicinska biblioteket, på tvistevägen med pizza och film och så en bit hemma på höjden. Brottas fortfarande med symtom av min förkylning/pollenallergi men om jag känner mig piggare kanske jag tillochmed tar ihop ett löppass!

Nu ska jag återgå till olika antibiotikas verkningsmekanismer medan jag med ett öga kollar på hockeyn. På återhörande kära ni!

No comments: