January 2, 2009

Året 2008

Ja, året 2008 var väl, precis som alla andra år, fyllt av både en massa bra, roliga och fantastiska saker men även en del jobbiga, urtrista och dåliga grejer.

Året började på andra sidan jordklotet med nyårsfirande i Sydney, följt av 12 veckors luffande uppför Australiens kust och en liten avstickare till Nya Zeeland tillsammans med min vapendragare Sussi.

Återvände till Sverige och de djupa Kalix-skogarna lagom till påsk och firade med många kära återsenden, fest, sug-mys och jobb.

Sen jobbade jag och jobbade som en tokig resten av året. men hann även med en flytt, en sommar, ett bröllop, en thailandsresa, vänner som kom och gick, en jul och slutligen ett nyår.

Ja, hej bara! Egentligen gick det ganska fort faktiskt. Nu ska jag ta med mig alla mina misstag, lärdomar, vänner, familj och annat löst patrask in i ett nytt år som kommer bli spännande på mer än ett sätt. Jag hoppas att ni hänger med.

Minns gårdagen
Dröm om morgondagen
Lev idag

2 comments:

Anonymous said...

Vilket fint inlägg snuttan! =)

wempan said...

"sug-mys?" öööh...okej
skulle det stått stug-mys?