April 1, 2008

Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag egentligen borde skriva om. Min senaste semestertripp tillexempel. Sanningen är den att jag inte riktigt har hunnit landa själv ännu. Jag kan inte fatta att jag har befunnit mig på andra sidan klotet i tre månader. Jag kan inte förstå allt jag har set och upplevt under dessa 12 veckor. Så tillsvidare får ni helt enkelt läsa in er på vår resdagbok.

För tillfället har jag nu varit hemma i agröna Kalix i 12 dagar. 12 fullspäckade dagar. Självklart har den sedvanliga resebaksmällan hälsat på, men jag har även hunnit med en hel del annat. Jag har hunnit med en himla massa mys. En fylla. En massa påskmat. En massa påskmys. Påskgodis. Underbart vårväder. En hel jävla massa tvättande. Städning. Träffat nästan alla mina puddingar. En luletripp. En lönechock. Ett farväl av Sandy. Ett nytt schema med heltid. En fixning av min rygg. En hårklippning (ÄNTLIGEN!!)
Och slutligen, börjat jobba idag.

Ni ser, det är mycket nu!

No comments: