February 4, 2008

Om min semester

Forlat att jag ar en varldelos bloggare numera, men jag har faktiskt semester! Dessutom kan ni ju alltid kika in pa resdagboken om ni vill ta del av mitt oerhort intressanta och spannande liv! Dar bjuder vi aven pa bilder pa en liten del av allt vi hittar pa har!

Annars ar allt underbart. Har just atervant till land efter tre dagars segling i Whitsunday. Man vill sa himla garna beskriva hur det ar har nere, men det gar lixom inte. Givetvis blir det en massa superlativ som Fantastiskt. Underbart. Vansinningt vackert. Gudomligt. Och sa vidare. Men det dar trot jag egentligen att ni ganska enkelt kan ana er till, och om ni behover hjalp pa traven sa kan ni ju alltid kika pa bilderna pa resdagboken.

Nu ska jag ga upp till vart underbart luftkonditionerade rum, ta en dusch och sen aka och ha lite efterfest med mina batpolare. Skepp o'hoj!

2 comments:

Anonymous said...

åh baby! såg juust på bilderna på resedagboken, fan vilka babes ni är!!!! ;D hihi! jätte glad över ditt mess idag, fick mig ett gott skratt på jobbet! ;D nåja, kört ett pymp pass nyss, eller för nån timme sen, kul som fan :D miss U!

Anonymous said...

Jag har gjort en update om företagargalan, only for U baby! ;)