December 27, 2007

Tjenna!

Nu ar jag har igen for att forsoka fylla upp min kvot (order av Sandy) av bloggande per vecka. Vi borjar sa smaningom stalla om dygnet nu, forsta kvallen dackade vi sex men igar lyckades vi halla oss vakna anda till klockan tio!

De tva senaste dagarna har varit helt galna med massor av nya intryck! Vi bada ar imponerade av Sydney, en valdigt cool stad! De senaste dagarna har vi hunnit med operahuset, botaniska tradgarden, Sydney Aquarium, darling harbour och tillochmed nagra timmar pa zoo. phu! Under helgen blir det beachen och troligtvis Chinatown, sen ar det dags for nyar pa mandag och nagra dagar efter det aker vi norrut ar planen. Som ni hor ar livet helt okej har nere!

Tanker mkt pa er dar hemma och vi tycker det at ganska kontigt att ni bara at ett sms away, aven fast vi har flugit till andra sidan jorden! Varlden ar liten ibland!

Ikvall blir det packning for flytt till ett storre rum pa vart hostel imorgonbitti! Bi hors snart igen!

3 comments:

Anton said...

Vad bra att ni börjar coola ner och bli lite laid back ;D
Tänkte jag skulle vara vacken tills 23.00 ikväll så jag kan skicka ett sms som inte kommer fram alltför tidigt :D
Och ny har det ju oxå hunnit bli en del kryss faktiskt :D
Ha det bra nu baby så hörs vi :D

Ps.många frågar om du har det bra och är intresserade om din resa, jag hänvisar till vattenmelonen Ds.

Puss

Anonymous said...

Åh snuttis vad jag saknar dig! Sandy har torkat spya inatt, annandag var säkert jätte bra på hotto, sandy ser bara svart svart svart.. Men, U know me - så för dig är det nog ingen nyhet.. förutom det där med spyan då såklart!!! PUSSPUSSPUSSPUSSSS!!

Anonymous said...

ANTON! det vore gulligt om vissa andra också fick kommentera din blogg, hade nästan skrivit en novell!