March 9, 2010

Upp och ner!

Den senaste veckan har jag troligtvis slagit någon slags världsrekord i sömn. Jag har sovit både dag och natt vilket i sin tur har gjort att jag ligger efter men i princip allt som jag borde göra.

Mitt rum ser ut som en rövarkula där jag troligtvis skulle kunna gömma flyktingbarn.
Min kyl ekar eftersom jag inte orkat handla.
Min VFU-uppgift är låååångt ifrån klar.
Hela jag ser allmänt ut som ett ras.

Nu har jag iallafall börjat ta tag i det här. I mitt rum kan man iallafall se golvet just nu. Kylen har fått en liten påfyllning. VFU-uppgiften är på gång samt en kaka som underbara medicin 2 ska få av mig idag. Att jag ser ut som ett ras kan jag tyvärr inte gör så mycket åt för tillfället.. : )

Nu ska jag försöka ställa in mat-och-sov-klockan och försöka hitta tillbaka till mitt vanliga, effektiva jag!

No comments: